Přispěvovatel , 11. říjen 2012
pozvánka na seminář
Seminář Co dnes zajímá úspěšné firmy - 16. 10. 2012

Vážení podnikatelé,

 

dovoluji si vám připomenout blížící se uzávěrku registrací na seminář Co dnes zajímá úspěšné firmy. Cílem semináře je seznámit účastníky s problematikou organizace podnikání v holdingu, dále otázkami z oblasti akvizic či vstupu investora a také sestavování a práce s business plánem.

Přednášejícími budou přední odborníci z poradenské společnosti TPA Horwath.

 

Seminář je určen především pro majitele firem a finanční odborníky v manažerských pozicích.

 

Datum konání: úterý 16. října 2012 od 9.30 – 12.30 hod.

 

Místo konání: Hotel VISTA (kpt. Vajdy 3046/2, 700 30  Ostrava - Zábřeh)

 

Program:

9.00–9.30     Prezence

 

9.30–11.00     Odborná část I

Organizace podnikání v holdingu

• Optimální organizační struktura holdingu

• Nastavení vnitroskupinových procesů v holdingu

• Financování holdingu

• Přeměny v holdingu (fúze, rozdělení, odštěpení, vklady apod.)

• Akvizice nové společnosti

 

Růst formou akvizic nebo vstupu investora

• Trendy akvizic a prodejů firem

• Úskalí akvizičního procesu

• Jak postupovat při vstupu investora do společnosti

 

11.00 – 11.30    Přestávka s občerstvením

 

11.30 – 12.30     Odborná část II

Jak sestavit business plán a pracovat s ním

• Proces sestavení plánu

• Hlavní plánované položky

• Plánovaná výsledovka (case study)

• Plánovaná rozvaha (case study)

• Dopad do cash flow (case study)

• Ukazatele plánu, rozhodování a hodnota firmy

 

12.30     Oběd

 

POZVÁNKA KE STAŽENÍ ZDE (PDF).

 

Lektoři:

Ing. Jiří Slavkovský, Senior manažer TPA Horwath

Ing. Milan Bílek, Projektový manažer TPA Horwath

Ing. Tomáš Podškubka, Senior manažer TPA Horwath

 

Účastnický poplatek:

členové HK ČR      150,- Kč vč. DPH

ostatní                     300,- Kč vč. DPH

 

Způsob úhrady: platebním převodem na účet č. 37 36 30 443/0300 do 9. 10. 2012 jako variabilní symbol uveďte kód 1206, specifický symbol = vaše IČ

Poznámka: Účastnický poplatek je smluvní, v případě neúčasti se nevrací. Je však možné vyslat náhradníka. Poplatek zahrnuje náklady spojené s přípravou a realizací semináře, písemné podklady a občerstvení. Účastníci obdrží u prezence doklad o zaplacení. KHK Moravskoslezského kraje je plátcem DPH (DIČ: CZ47673192).

 

Uzávěrka přihlášek: 9. 10. 2012                       Počet účastníků je omezen.

 

REGISTRACE PŘIHLÁŠEK: www.khkmsk-registrace.cz   


Hodnocení => průměr 331
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář