František Mariánek, 17. leden 2012
Pozvánka na seminář
Dovolujeme si Vás pozvat na seminář Vzájemný obchod mezi členskými státy EU. Je určen především pro malé a střední podnikatele, kteří se na společném trhu EU pohybují nebo mají zájem v této oblasti podnikat.

Obsahem semináře jsou komplexní základní informace o právních předpisech EU, které se vzájemného obchodního styku týkají. Nejedná se tedy o výklad obsahu nebo požadavků na obsah uzavíraných smluv, ale o komplexní informace o předpisech, z nichž některé musí být bezprostředně dodržovány a použitím některých z nich se samotná hospodářská spolupráce značně zjednoduší.

 

Místo konání: Hotel Vista Ostrava (1. patro, salónek Elche), Kpt. Vajdy 3046/2, Ostrava-Zábřeh

Autobusy č.: 26, 27, 31, 41, 48, 59, 60, 77, 96 – zastávka Hotel Bělský les

Tramvaje č.: 12, 17, 18 - zastávka ÚMOb Jih

 

Termín: úterý 31. ledna 2012 od 9.00–15.30 hod.

prezence 8.30-9.00 hod.

přestávka s občerstvením 12.00–12.30 hod.

 

Osnova semináře:

1. Rizika vyplývající z mezinárodního obchodního styku.

2. Nutnost použití normovaných obchodních zvyklostí při dodání zboží a placení.

3. Mezinárodní přeprava zboží a její úprava v mezinárodních smlouvách.

4. Obchod v rámci EU – obchod v podmínkách systému mezinárodního práva (volba práva a volba rozhodčího orgánu, pravomoc soudů a výkon soudních rozhodnutí, evropský platební rozkaz a řízení o drobných nárocích apod.) při použití jednotných předpisů EU.

5. Uplatňování předpisů o dani z přidané hodnoty ve vzájemném obchodě včetně DPH při postupných /reexportních/ operacích zahrnujících i třetí země.

6. Obchodování s vybranými výrobky podléhajícími spotřební dani v rámci EU.

7. INTRASTAT – základní informace.

 

Kompletní pozvánka ke stažení na tomto prokliku.

 

Lektor: JUDr. Jiří Babiš

Lektor je absolventem PFUK v Praze se zaměřením na "Mezinárodní právo soukromé – mezinárodní obchod". 40 let praxe v celní správě, z toho nejméně 35 let na úseku kontroly zahraničního obchodu. Lektorská činnost více než 20 let na úseku mezinárodního obchodu nebo celních a daňových předpisů uplatňovaných v této oblasti.

 

Účastnický poplatek:

členové HK ČR  - 1.200,- Kč (1.000,- + 20% DPH)

ostatní - 2.400,- Kč (2.000,- + 20% DPH)

 

Způsob úhrady: platebním převodem na účet č. 37 36 30 443/0300 do 24. 1. 2012, jako variabilní symbol uveďte kód 1204, specifický symbol = vaše IČ

 

Poznámka: Účastnický poplatek je smluvní, v případě neúčasti se nevrací. Je však možné vyslat náhradníka. Poplatek zahrnuje náklady spojené s přípravou a realizací semináře, písemné podklady a občerstvení. Účastníci obdrží u prezence doklad o zaplacení. KHK Moravskoslezského kraje je plátcem DPH (DIČ: CZ47673192).

 

Uzávěrka přihlášek a plateb: 24. 1. 2012

 

PŘIHLÁŠKA: na webu www.khkmsk-registrace.cz (potvrzení o registraci Vám přijde e-mailem)

 

Kontaktní osoba:

Markéta Hippmannová, tel: 597 479 328, 724 613 916, e-mail: info@khkmsk.cz   

 

S pozdravem

 

Markéta Hippmannová
projektový manažer
 
Krajská hospodářská komora Moravskoslezského kraje
- partner poradenské sítě pro podnikatele ENTERPRISE EUROPE NETWORK

 

Výstavní 2224/8                                                
709 00  Ostrava-Mariánské Hory
Czech Republic
tel.: +420 597 479 328

mobil: +420 724 613 916

fax: +420 597 479 324
e-mail:
m.hippmannova@khkmsk.cz
www.khkmsk.cz
www.enterprise-europe-network.cz
www.enterprise-europe-network.ec.europa.eu

KHK MSK je zapsána v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Ostravě oddíl AXIV, vložka 558. Právní forma: regionální hospodářská komora.
IČ: 47673192. DIČ: CZ47673192.



Hodnocení 1 | 2 | 3 | 4 | 5 => průměr 293
K článku nebyl zatím napsán žádný komentář