Česká televize/Události, komentáře
Odkazy
- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
Aktuality
- 22. červenec 2025:
Bramborářský seminář v Březové
Bramborářský seminář 5. srpna 2025 o ... více - 27. červen 2025:
AGRObase - magazín Agrární komory České republiky rok 2025
číslo 6/2025&nbs ... více - 30. květen 2025:
Rodinný festival (Do)sečný věnec
Pozvánka na krásný rodinný festi ... více
Renata Šarjaková, 20. duben 2023
Česká televize: Je třeba podpořit vývoz ukrajinského obilí mimo EU, shodli se hosté Událostí, komentářů
Renata Šarjaková, 18. duben 2023
AK ČR schválila strategii šlechtění
Zajištění produkce zemědělských plodin v požadovaném množství a kvalitě v podmínkách změny klimatu a při snaze o naplnění cílů Zelené dohody pro Evropu, tj. snížení spotřeby pesticidů o 50 % a minerálních hnojiv o 20 % nebude možné bez nové generace plodin. Jejich získání je obtížným úkolem, na který tradiční metody šlechtění nestačí, zejména pokud je nutné těchto náročných cílů dosáhnout v co nejkratší době.
Renata Šarjaková, 13. duben 2023
Reakce AK ČR na výroky ministra financí Zbyňka Stanjury
Reakce AK ČR na výroky ministra financí Zbyňka Stanjury
Renata Šarjaková, 13. duben 2023
Český rozhlas: Privátní značky obchodních řetězců
Český rozhlas Radiožurnál/Hlavní zprávy-rozhovory a komentáře
Renata Šarjaková, 13. duben 2023
MF DNES: Zastavme bezcelní dovoz ukrajinské pšenice do EU
Mladá fronta DNES/Hovory z lán(ů)
Renata Šarjaková, 13. duben 2023
ČTK: Škrty v dotacích jsou podle Agrární komory cesta k likvidaci zemědělství
ČTK
Renata Šarjaková, 13. duben 2023
CNN Prima News: Konec dotační ekonomiky?
CNN Prima News/Hlavní zprávy
Renata Šarjaková, 11. duben 2023
Obchodní řetězce vytlačují tradiční české značky. Agrární komora ČR se obrátila na ÚOHS
Privátní značky jako například Jarmark, Pilos či Clever, do kterých si obchodní řetězce nechávají zabalit potraviny od různých dodavatelů, se staly vzhledem k nízké ceně velkým lákadlem pro české zákazníky.