Popularita Regionální potraviny rok od roku stoupá. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF), který značku spravuje, se snaží o neustálé vylepšení pro spotřebitele, ať už jde o stejnojmennou mobilní aplikaci REGIONÁLNÍ POTRAVINA nebo SÍŤOVKA. Teď přichází s inovací webových stránek a spoluprací s pořadem Výleťák.
- Agrární komora
- Agroweb
- Agris
- Asociace soukr. zemědělství
- Agronavigátor - ÚZEI
- Moravskoslezský kraj
- Min. zemědělství
- Min. pro místní rozvoj
- Min. životního prostředí
- Státní zem. interv. fond
- Český statistický úřad
- Sbírka zákonů
- Obchodní rejstřík
- Portál veřejné správy
- Vláda ČR
- Evropská unie
- Státní správa
- Poradci MZe
- Krajská informační střediska
- Infovenkov
- 26. srpen 2025:
Kompost a jeho výhody - leták
Informační leták, kte ... více - 21. srpen 2025:
AGRObase - magazín Agrární komory České republiky rok 2025
číslo 8/2025&nbs ... více - 22. červenec 2025:
Bramborářský seminář v Březové
Bramborářský seminář 5. srpna 2025 o ... více
Nově se logem Klasa, které zaručuje vysokou kvalitu potravin garantovanou státem, pyšní dalších patnáct výrobků. Nalezneme zde přesnídávku, sýr, chléb a celou řadu jogurtů a skyrů. Nechybí ani základní surovina důležitá pro tvorbu pekařských výrobků – mouka. Na své si tedy přijdou jak děti, tak dospělí, kteří zavzpomínají na chutě svého dětství.
V sobotu 11. srpna vypukne gastrofestival „Jak šmakuje Moravskoslezsko“.
Ministr Miroslav Toman dnes v Bruselu jednal s ministrem zemědělství a rozvoje venkova Polska Janem Krzysztofem Ardanowskim především o nekvalitních potravinách, které se k nám dovážejí, a jak problém řešit.
Ministerstvo zemědělství a Státní zemědělský a intervenční fond vyhlašují výzvu k prezentaci výrobců biopotravin na výstavě Země živitelka 2018.
Díky Penny Marketu otevřely logistické centrum
Letošní soutěž o značku Regionální potravina se pomalu, ale jistě blíží ke konci. Příští týden zasedne hodnotitelská komise naposledy. Moravskoslezský kraj dnes řadu oceněných výrobků rozšířil o osm nových přírůstků. Letošního klání se zde zúčastnilo 96 produktů od 33 výrobců. Největší zájem byl o kategorii Ovoce a zelenina.
„Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny“. To je název kampaně s tak trochu retro nádechem.
Pravidla pro uvádění na trh a splnění informační povinnosti




