Japonské Ministerstvo zemědělství, lesnictví a rybolovu (MAFF) zveřejnilo zprávu o finanční podpoře projektům, jejichž cílem je propagovat japonskou stravovací kulturu a gastronomii v zahraničí.
- Agrární komora
 - Agroweb
 - Agris
 - Asociace soukr. zemědělství
 - Agronavigátor - ÚZEI
 - Moravskoslezský kraj
 - Min. zemědělství
 - Min. pro místní rozvoj
 - Min. životního prostředí
 - Státní zem. interv. fond
 - Český statistický úřad
 - Sbírka zákonů
 - Obchodní rejstřík
 - Portál veřejné správy
 - Vláda ČR
 - Evropská unie
 - Státní správa
 - Poradci MZe
 - Krajská informační střediska
 - Infovenkov
 
- 31. říjen 2025:
AGRObase - magazín Agrární komory České republiky rok 2025
číslo 10 ... více - 26. srpen 2025:
Kompost a jeho výhody - leták
Informační leták, kte ... více - 21. srpen 2025:
AGRObase - magazín Agrární komory České republiky rok 2025
číslo 8/2025&nbs ... více 
Ve dnech 17. - 22.5 2025 se v Novém Sadu uskuteční již 92. ročník Mezinárodního zemědělského veletrhu „International Agricultural Fair Novi Sad“. Jedná o nejvýznamnější akci v oblasti zemědělství a potravinářství v regionu západního Balkánu.
V Českých Budějovicích by chtěl žít každý, alespoň tak tomu dozajista bude v období mezi 15. - 18. květnem pro všechny milovníky dobrého jídla, zahrádkáře i kutily. Ti si za cenu jedné vstupenky budou moci užít dvě výstavy – Hobby a CZECH FOOD EXPO národní potravinářský veletrh.
Švédsko je zatím posledním z evropských států, které nařizují svým restauratérům informovat o zemi původu jimi používaného masa. Zařadilo se tak do společnosti Finska, Slovenska, Estonska a Francie, které k těmto krokům už přistoupily nebo se na ně chystají. Cílem je větší informovanost zákazníků. Časem by podobná regulace mohla být v celé EU.
Tradiční chuť, poctivá výroba i moderní trendy. České potraviny si pomalu nacházejí cestu na západoevropské trhy, ale konkurence je tvrdá a nároky zákazníků vysoké.
Po čtyřech letech stagnace se evropský trh s potravinami v roce 2024 konečně nadechl. Tržby reálně vzrostly, zákazníci pomalu přestávají jen šetřit a obchodníci hledají nové cesty, jak si je udržet. Vyplývá to ze studie společnosti McKinsey & Company a asociace EuroCommerce.
Utekl rok a bruselské odlesňovací nařízení je zpět. České firmy doufají v úlevy
CENOVÉ HLÁŠENÍ – MLÉKÁRENSKÉ VÝROBKY




